Tuesday, 2 August 2011

ramadhan al-mubarak

assalamualaikum semua.. hari ney hari kedua kita sebagai umat islam berpuasa... wahhh... baru 2 hari dah terasa kenikamatan berpuasa.. walaupun takdapat pulang menyambut puasa bersama keluarga tercinta aku masih menyambut bersama rakan2ku dan yg trsyg sharul akmal.. wlaupun trsa rndu dihaty dan sedih sbb tak dpt mnymbut brsme, tp aku kuatkn haty... ape2 pun selamat menyambut ramadhan al mubarak kepada seluruh umat islam...

Thursday, 14 July 2011

hye..

selamat pagi... wah hari jumaat yg indah.. hary ney aku bgn awl sgt,sbb ad klas.. ha?? klas ape.hurm klas digital video production ngan SIR BARON.. lec aku kuar .. so smtra dye kuar, bole la aku update cte 2 ary lpas, mse aku pg ceramah ntok lesen. seawal 7 pg aku bgn ntok siap2 kn dri. wahh cpt kn.. bkn ape, kak eila to ckp kna dtg b4 pkul 9.so aku dtg la awl,tkt kena tnggl.. so aku smpai di bangsar lbh krng pkul 8.30 pg.. yesss aku xlmbt.. sesampai je aku disana, ad srng bdk laki dah dtg.aku msuk je kart dlm,ddk jap.. akk eila ckp, tnggu jap ye, kte tnggu yg len dtg.. aku snyum jela.. dkt nk pkul 9 rmai pulak yg dtg.. mulanya dtg smuanya llki, aku dh pkir " alamak?? adakah aku seorng saje perempuan?? ala... lemah btol la... tppp tidakkk,xlame lpas to, ad la jgk kaum wanita seramai 4 org dtg,ohh aku sgt2 lega.. kami pun tnggu drive yg nak hantr kami ke tmpt ceramah to.. tpp xsmua yg dtg to nk g ceramah, ad yg nk g amek test computer,n g blja kart track, i mean blaja bwk moto atau kete la. hehe. soo, dlm pkul 10.05 pg,drive to smpai.so kami pun bergerak la.... naek van to dh mcm sadin kot.haha. sbb rmai gle.12 org ad kart dlm too.. ha.. dah cte2 ney, lpe nak ckp, aku pg ceramah kart SEGAMBUT. jauh we.. selamat tmpt dye x ULU sgt. haha.. sesampai disana,dlm pkul 10.40.. kami pg msuk kedlm pejabat untuk mendaftar kn dri.. bg IC then kena ltk cap jari kanan... sesape pnya IC xbole bce,kena byr RM15 ,sebab ad 1 kad wrna hjau ney,sbgai peganti IC yg IC krng xley bce.. so lpas je bg IC aku di suruh naek ke klas KPP1.wahhh.. msuk2 je aku ngat kenapa la kena bdri pnjng2 ney? kena denda ke? hahahaha.rpenya x,kena tulis nme,alamat n pkul brpe kte msuk kelas da...haha gelabah aku.. then dah tulis name smua, aku ddk dpn.. ceh! mcm xcye je kn. haha.. soo jam 11.30pg bru la bermula ceramah too, sbb kena tnggu peserta lain smpai. so dlm klas too ad 19 org peserta.. rmai kn.ad melayu,cina n india... penceramah too nme dye CIKGU KIMI.. aku mulanya semangat gle nk dgr,last2,HAMPEH gantuk weee.. almaklum la,aku xske dgr ceramah. haha.. tpp gagah kn dri untuk mendengarnya jugakkk.. haha.. sooo selama 2 jam penceramah to membebel, akhirnya kami di beri rehat selama 1JAM.. lme kan.. perut dh berbunyi ape agy,jom la pg mkn.. hehe.. aku dah mkn perut dh kenyang mula la aku mengadu nasib kepada WAN SYAH n syg aku SHARUL.hehe. bosan sgt.xde bnda kelakar.atleast klau dye bt aku gelak bole la ilang gntuk aku.. dh 1 jam kami rehat, naek keatas dan dgr semula cermh.. mcm2 la yg CKGU KIMI cerita.msuk jugak la dlm kepala otak aku.. hehe.. tpp kena bce buku jgkk... nnty xley jwb ble exam.. wahhh mse yg di tnggu2,tamat sudah ceramah ntok hari ini, b4 kteorg nak kuar,ad jwb soalan mcm kte test ujian computer to la.. try jawab dlu kn.. then kteorg smua kuar.. CKGU KIMI wish GUD LUCK kart kteorg.. thnx CKGU KIMI.. kami trun bwh amek ic blek, then tnggu abg driver too.ishh mne abg ney, aku nk blek cpt... sbb nak kuar ngan MAKCIK.MAKCIK too bff aku.WLAUPUN umo dye dh 24 thun dye senang kwn ngn aku.pdhal aku ADIK2 dye je kot. heheeh... then abg drive too smpai pkul 4.45ptg,aku dh gumbira .. OTW nak blek kena thn ngn JPJ,aduhai... abg JPJ ney,aku nk blek awl lgy dye lmbt2 kn.. hurmm.. then pkul 5.10ptg aku smpai di BANGSAR.. pg jpe kak eila,dye ckp nak amek exam kol dye,sehari sblm nk pg. so aku ckp ngan dye nnty aku kol dye, mayb ahad aku amek. hehe.. aku chow.. then aku blekkk... wahhh.. sgt penat we... seharian aku disana... soo tnggu next cerita psl test computer nnty.... hehehe... ok la bye2... SIR BARON dah msukk.. assalamualaikum....

P/S: sorry lupa nak amek gmbr mse kart sne... so xde gmbr untuk di pertonton kn. hehe...:)

Tuesday, 12 July 2011

hye everyone..

hye semua... lamenya xupdate blog kn.. anda smuanya sht. hehe..rndu jgk sbnrnya nak update,tppp kemalasan... hahahah... mls nk update.ble ngat ary ney nk cte ape esk dh lupe.. so dh jd mls. nk ckp bz?bole la jgk bz nya, tp xla sgt kn.. ohh ye,ary ney nk crta pasal ape ye??? haaa..... bru ingt... td aku pergi daftar.daftar ape?? hurmm xkn xbce post2 b4 ney... kan dh ckp, aku nak amek lesen. hehe. so td aku pg daftar lesen kete... mak aku sruh amek kete dlu,mto too nnty2 la... bknnya xtwu bwk mto pun... soo,aku dh rse excited sgt2 sbb nak blja kesmuanya... hehe.. esk aku dh pg dgr ceramah dye selama 5 jam. woowwww lme nya... sharul ckp, jgn tdo mse crmh too,dgr smuanya... wan syah ckp,best mse crmh dye.. hurmm mcm mne eak? aku ney klau bab2 crmh mmg gntuk mnjng je.. ish2.. xpe2.aku cbe xgntk.. aku cbe dgr kesemuanya. hehe...ishh.. xsbr la.. dh umo 20 bru la nk pi amek lesen,mse bes sek dlu xnk amek.. bkn aku xnk amek, tp mse xmngizinkn... 

 ok jom tgk gmbr ..skit je aku bole upload. hehe...
 




TO ADALAH BUKTI YANG AKU DAH BAYAR,DAN ESK BOLE G DGR CERAMAH.. WISH ME LUCK OK.. NERVOUS. HEHE.
XLUPA PDA WAN SYAH YG MENEMANI AKU KE TMPT PENDAFTARAN. THNX WAN..
BEST TD MEREMPIT NGAN KAU.LME XMEREMPIT. HAHA.WALAUPN HELMET TO NAK MELAYANG DAH. HAHA.KEPALA AKU KECIK JE... :)

OK BYE!! NAK TDOO DAH.... SELAMAT MALAM
ASSALAMUALAIKUM.

Monday, 16 May 2011

INSYAALLAH

hye semua... ok hary ney.. alhamdulillah aku msh bernafas ary ney. aku ad try ayt2 mak aku td.. ayt ape?? ayt nak LESEN KETE la.. ape la.. insyaallah klau xde pape, pas abis sem ney, aku amek r lesen kete.. yahoooooooo..... thnx mak.. xsbor ney.. ad lesen xde kete xpe.. bole guna kete along aku.. hahaha... minx2 la jadi.. seronoknya... hehehehee......

MIMPI

hye bloggers.. how are u.. i hope will be fine. ary ney aku nak cte ape yg aku mmpi pg td.. mcm seronok.. klau la btl2 bole jd kan seronok.. hahaha.. aku mmpi kan, aku , ana, ieda berjaya dlm idp.. mksd nya kan, kteorg ad butik sendiri, dan ida pulak ad salon sendri.. mmg seronok we.. tp kami msh ad kerjaya msg2.. butik ngan salon to hnya sbgai ble xde keje bole la pg ngok staff wat keje... mcm sonok we.. kteorg dpt ape kteorg nak.. wow.. dlm mmpi aku to, aku , ana n ida dpt pkai kete beso2.. hahaha.. klakar we.. org kata mcm mat jenin.. but who know one day trcapai ape aku mmpi ney?? spe twu kan.. rezeki kart mne2. tp klau btl la ape aku mmpi ney, msty seronok... ddk rumah yg kteorg beli ats usha sndri.. kete dah xyh byr every month.. wow.. mmg mse aku mmpi to, rezeki meluah2 la.. seronok klau dpt byngkn, n berangan.. lena je aku tdo.. mmpi seronok.. bestnya umo2 cm aku, mmpi cm nak kwin seronok, tp x aww, mmpi cmney agy seronok.. klau la trcapai ape yg dimimpikn to.. ALHAMDULILLAH.. bole bawak mak ayh aku g tunaikn haji atau umrah. sebab hidup dah senang... MUDAH-MUDAHAN APE YANG AKU IMPIKAN BERSAMA KWN2 KU TRCAPAI.. 
AMINNNN.....

Saturday, 14 May 2011

bosannnnnnn thap nak mampussssssssssssssss!!!!

bosan tahap ape la siaaaaaaaaaaakkkkkkkkkkkkkkkkk... 

xde org nak ajak aku kuar ke ???????????????????????????? 


babi r... xpenah sial bosan sampai mcm ney skali...




Friday, 13 May 2011

PEREMPUAN MEMANG BEGINI

Andai lelaki tahu..Apabila seorang perempuan jatuh cinta,lelaki itu tidak semestinya punya segalanya tetapi lelaki itu adalah segalanya di hatinya.

Andai lelaki tahu..Apabila seorang perempuan itu mengalirkan air mata, itu bukan bermakna dia lemah, tetapi dia sedang mencari kekuatan untuk terus tabah menyintai lelaki itu.

Andai lelaki tahu..Apabila seorang perempuan marah, memang dia tidak mampu mengawal perasaannya tapi percayalah, itulah maknanya dia sangat mengambil berat dan menyayangi lelaki itu. Lihat saja pasangan yang baru bercinta, mereka jarang bergaduh. Tetapi percayalah semakin bertambah sayang mereka pada seseorang, semakin pula banyak pertelingkahan yang berlaku.

Andai lelaki tahu..Apabila perempuan bercakap banyak, dia tidak pernah bermaksud untuk membuat anda rimas, tapi dia mahu lelaki mengenalinya dengan lebih dekat.

Andain lelaki tahu..Apabila perempuan berkata dia mahu anda berubah, itu bukan bermakna dia tidak mahu menerima anda seadanya, tetapi dia mahu menjadikan anda lebih baik, bukan untuk dirinya, tetapi untuk masa depan anda.

Andai lelaki tahu..Apabila perempuan cemburu dan tidak percayakan anda, bukan bermakna dia tidak sayang..tetapi dia terlalu sayangkan anda dan masih mengangap anda anak kecil yang masih memerlukan sepenuh perhatian. Kadang2 dia terlalu risau sekiranya terlalu percaya, anda akan mengkhianati kepercayaan yang diberi. Naluri keibuannya sangat kuat. Dia hanya mahukan yang terbaik untuk anda.

Andai lelaki tahu..Apabila perempuan merajuk, jangan kata dia mengada-ngada. Dia bukannya mahu dipujuk dengan wang ringgit atau hadiah sedozen, tetapi cukup dengan perhatian yang boleh buat perempuan rasa dihargai.

Andai lelaki tahu..Apabila perempuan jarang mengatakan ‘i love u’, itu tidak bermaksud dia tidak menyintai tetapi dia mahu lelaki itu merasai sendiri cintanya, bukan hanya hadir dari kata-kata tetapi juga melalui bahasa tubuhnya.

Andai lelaki tahu..Apabila perempuan kata dia rindu sama kamu, dia benar-benar maksudkannya. Apabila berjauhan, bayanganmu akan sentiasa bermain di mata.

Andai lelaki tahu..Apabila perempuan kata lelaki lain itu lebih baik dari kamu, jangan percaya kata-katanya kerana dia hanya mahu menguji kamu. Dia mahu melihat sejauh mana kamu sanggup menjadi yang terbaik di matanya. Walaupun sebenarnya memang kamulah yang terbaik di hatinya. Selagi dia dengan kamu, percayalah, walaupun perempuan menganggap masih ramai lagi yang lebih baik di matanya tetapi di hatinya, kamu tetap yang terbaik.

Andai lelaki tahu..Apabila perempuan menjadi degil, dia bukan bermaksud untuk menjadi degil tapi dia mahu melihat sejauh mana lelaki itu mampu bersabar dengan kerenahnya. Percayalah, hati perempuan itu sangat lembut. Andai kena caranya, jangan terkejut kalau akhirnya dia menukar fikirannya dalam masa sesaat.

Andai lelaki tahu..Apabila perempuan berkata, “tolong tinggalkan saya!”, dia tidak bermaksud menyuruh anda pergi selamanya. Dia hanya mahu menenangkan fikirannya sebentar saja. Apabila dia kembali tenang, percayalah dia akan mencari anda semula. Itu tandanya dia benar-benar menyintai anda. Perempuan sukar untuk mengawal perasaan. Dia terlalu emosional. Tapi dialah yang paling menyayangi anda dan sangat sensitif dengan perubahan pada diri anda.

Andai lelaki tahu..Sememangnya Allah menciptakan lelaki dan perempuan itu dengan perbezaan yang tersendiri. Tetapi sekiranya mereka saling memahami, mereka akan saling melengkapi dan menyempurnakan . Perempuan itu diciptakan oleh Allah indah sekali. Di sebalik air matanya, tersimpan seribu satu kekuatan yang bakal menjadikan seorang lelaki itu merasa selamat bersamanya. Biarpun zahirnya perempuan itu tampak lemah tapi dia punya kekuatan tersendiri yang bisa menggoncang dunia dan mungkin bisa pula membuat lelaki menjadi lemah kerananya. Jadi hargailah kehadiran seorang perempuan dalam hidup anda kerana dia didatangkan bukan dengan kelemahan sahaja tetapi dia juga ada kekuatan untuk menyongkong anda dan membuatkan hidup anda lebih sempurna. Dialah yang bakal menjadi perempuan bekerjaya, isteri juga ibu yang terbaik untuk anak2 anda.

Sunday, 8 May 2011

HAPPY MOTHER"S DAY..

happy mother's day for my beloved mom norsiah binti jaafar.. no one can replace u mom.. i love u untill the end of life .. thnx sebab bersusah payah membesarkan kami 3 beradik... jasamu tidak terbalas... mak bersusah payah membawa kami kemana2 selama 9 bulan, dan bertarung nyawa untuk melahirkn kami... sampai ke mati jasa mak xdpt kami balas mak... i love u..

sayang abah ngan mak... no one can be replace both of u..

holiday ke?? hahah...

wah.. sgt penat.. penat sgt2... jumaat malam aku n family ana pergi kuantan.. mula to mcm alahai.. bosan gle we.. sumpah bosan.. bosan nak mmpus... xde function.. selamat we bwk lappy mse to, bole on9.. klau x, ai aku ngan ana xtwu nak wat pe.. smpai mlm to dlm kol 9 lbh.. aku ngan ana, mmg mcm ank rja la kan, xtlg ape2 we.. mlm to kteorg xmndy, sbb mcm lewat sgt, pd dyeorg la, tp aku ngan ana, dh mcm beruk gtl2 nak mndy.. tp ape bole buat.. xyh la mndy.. mak2 msk kart dpur.. dh siap, kteorg g mkn.. pekh.. mkn, mcm nasi curah ngan air ksng je we.. xrse ape pun..sumpah.. ana pun complaint.. haisshhh.. ape bole buat.. dan keesokkan pagi nya kami bgn awl gle beb... xpnh aku ngan ana bgn awl, melainkn g kolej.. haha.. bgn2 gosok bju lu, dh gsk2 bru mndy, pkai bju krng trus, then breakfeast.. wah nsi grng.. sdp nya.. tp malangnya, ngah sdp2 mkn nasi grng berserta ikan grng, ad ULAT SAMPAH WE!!! bapak dye r... geli la siak!! aku ngan ana trus stop mkn... xlalu nak mkn ... xnk aku mkn... aku ngn ana bsuh pinggan bla.. ddk kart kete, on9 sat, pas uhh kteorg mkn asam je.. nak ilangkn loya.... aduhai.. dalam sejarah la we... aduhai... geli gle... nak muntah siak!! mak aku msk ikan grng pun xpnh berulat wlaupun dah bermnggu2.. huhu.. ape sekh... hurm.. pas uhh tngah ary mak ana pnggl srh mkn.. aku ngan ana sbnrnya xnk mkn, sbb pg to pnya psl la wee.... tp trpksa mkn.. muka trpksa mkn.. tp xabs jgk.... buang je... aku msg kak rina, gthu aku ad kart kuantan... kak rina ngan abg ann pun ajak kuar, aku ajak la ana.. klau x, sumpah lepu gle we dok umh yg nothing ... uhh.. aku pun kuar r.. first meet ngan kak rina ngan abg ann.. ok la jgk dyeorg.. sporting.. haha.. kteorg g berjaya megamall kuantan, pas uh g tepi pantai kart teluk chempedak then kteorg g EC mall... wah.. mmg pnt gle kot.... kol 8 lbh bru blek, smpai2 umh mak ayh ana xde.. ai.. kami tnggu kart luar dlu.. pas uhh ad owner umh bukak pntu bru msuk.. haha msuk2 bring je trus... penat gle.. tp fun la sbb kuar kn... kteorg tdo awl gle.. kol 11 lbh dh tdo.. pg td bgn ko, 7 lbh.. hurmm mndy2.. pas uhh g mkn nasi dagang... for the first time aku mkn nsi dagang to.. bole la sdp... tp sdp lgy nasi lemak..  hahaha... sblm blek ad beli keropok ntok mak aku... dah beli blek umh.. lek jap, pas uhh blek segamat..... thnx family cik noor, sbb bg kteorg tumpang... ad umo pnjng jpe agy... so dlm kol 10 lbh blek segmt, sbb brng2 aku ad lgy kart sne.. aku ngan ana tdo dlm kete, sbb pnt gle.. uhu... smpai sgmt kol 12.50.. so aku kemas2 brng, rest jap then kol 1 lbh grk r g trminal segmt.. smpai2 je g beli tiket, tiket 2.30 xde, so tiket kol 3.15.. uhh.. bole la.. g mkn lu.. then nak kol 3.15 g kart tmpt bus.. nek bus, salam mak ayh ana n ana... thnx makcik n pkcik... sy seronok sgt2.. hehe.. for ana, i gonna miss u beb.. see u the new sem ok.. hehe... memory we... suke gle... smpai lakin kol 6.10 mnit... wahhh penat gle.... mcm2 jadi we.. mmg best gle... k la aku nak g mndy. dah bau masammmm... bye2.....

Thursday, 5 May 2011

i gonna miss u syg...

lame gle xupdate blog.. agk bersawang2 la jgk.. heheeh....hari ney aku dah blek.. wahh sdhnya.. berpisah hmpir 2 mnggu jgk la kan.. hurm.. sdh2. huhu. tp ape bole buat.. ala bknnya aku xjpe dye pun.. hehe.. tp mse bufday mak aku ad kuar ngan dye, sabir, ana n wan syah.. pi TS je.. nk ngok xpic kteorg?? hahah.... actly kuar sbb nk smbt anniversary kterog yg dh setahun 11 bulan.. lme x? lme kan.. tp time ney, aku cm krng eppy skit, sbb aku ad mslh kewanitaan.. hehe..

time ney kart kafe rase utara..  baju kami sme la.. hehe...

sayang kita wat muka seposen.. hehehe..

bff sy.. liana rahman... hehe..

suka pic ney.. smart la...

sayang mata bu xnmpk la .. hehe...

kasut baru.. thnx syg beli kan ntok ibu... sempena anniversary...

awww suka nya,.. hehe

miss u syg n love u so much..

Saturday, 2 April 2011

bersama rakan2 ku di sungai sendat,.

wahh.. hary ney kami pergi bercty .. spe ye yg pergi... aku , sharul, ana, sabir, faqar, sham, zack, wan syah, mila n adik.. haha.. 4 pmpuan 6 lelaki.. tht mean 10 org la kan.. 2 bju kete yg pg.. seronok we.. cdang nya nak pg sungai gabai, hahaha... di sbbkn slh jln, dan trsesat2, kami pun btl kn plan to, dan ikt faqar pulak... yg wan syah ney pulak, ad gps, boleh xnk gthu.. asam jawa.. tp pape pun kami smpai jgk kart ulu yam selangr .. hehe.. kami smpai dlm kol, 1 lbh... hahha... best taw. mulanya ingt nak letak kete kart luar je.. tp, org yg jga to kata bwk kete msuk free, then byr srng seringgt, mmg best la kan.. haha.. seronok we.. bwk la kete msuk. smpai2 mek beg smua, mkanan then ddk kart 1 pondok ney.. kemas2 skit, pas uhh ltk mkanan, ape lgy bedal la.. dh lpa gle kot.. menu nya, keuw tiew grng n sandiwsh sardin.. sdp taw.. hehe.. nak twu spe msk?? adik la msk.. haha.. sian adik pg2 bgn pi kdai srng2.. ingt nak tmn tp adik xkjut pun.. haha. aku ,ana n mila tlg tgk jela.. haha.. tp kami tlg la, ptg2 sandwish to.. aku kemas2 dpur.. dah bedal mknan to, ape g, tukar seluar, pi la trjun.. pekh msuk je dlm air, bpk dye sjuk gle kot.. mmg xtrkata la kan sjuk nya... smpai sham ngan wan syah mngigil.. mmg kelakar ngok muka dyeowg kesejukkan.. air trjun bese la mmg sjuk.. hehe... aku ngan mila nk trgolek.. bnyk btu2 kot kart situ.. siap berenang lgy.. best kan.. yg dak laki, cm tukar2 mek gmbr.. msng2 jd photogrphy.. hehe... mcm nak sgt je pg lgy n mereka2.. sngt fun.. dlm kol 4 lbh, kami pun pg siap2 then blek la.. dh dlm kete aku tdo.. sbb pnt gle.. pas uhh kteowg lpk jap kart kota dmnsara , mkn2 mnum air kelapa, bebual2 pas uhh kami blek dlm kol 7 lbh.. sgt fun hary ney....  best gle kot.. huhu... kwn2 lme kte xlpk sme2 cm dlu kan.. ad mse lgy kte lepak sme2 agy ok... ily u guys... hehe...:)


nie pic sblm pergi.. haha.. sy melaram abis2... hehehe..


sesudah smpai di sungai sendat ulu yam.. hehe. sempat sy poss ngan kembar sy.. heheh

selebihnya gambr bnyk di camera wan syahrul dan faqar,siap ad video.. tnggu di upload ok.. hehe...

Friday, 1 April 2011

my anniversary

today is my anniversary.. syg happy anniversary 1 years 10 months.. i love u so much.. jgn tngglkn bu agy ea.. bu syg ayh sgt2.. i wish, kte kekal selamanya.. n jd lgy matang ble buat sesuatu keputusn.. pas ney lgy bnyk dugaan yg besar dtg .. bu arap aty ayh tetap pd bu, n xgoyah.. ad je org sentiasa nak dengki ngan hubungan kte.. bu harap haty bu ttp pada ayh , walaupn bu bnyk sgt kwn lelaki... love u shahrul akmal.....

Thursday, 31 March 2011

saya rasa macam nak bertudung ...

hye smua... 
aku rse kan mcm dah smpai seru nak brtdng taw.. ntah kenapa la.. tp seru to mungkin lme mngkin dkt kot.. rse nak sgt bertdng.. tp sehrusnya umo aku dah 12 thun aku pttnya dah mula bertdng.. tp dh umo 20 bru nak trpkir kn.. mak aku selalu bebel.. dh besar2 xpkai tdng.. sepupu aku yg kecik2 smua dh bertdng.. aku je x agy.. huhu.. tp aku ney mcm xbole taw, nnty ngok kwn aku xkai tdng aku mula la rse cm xnk kai.. tp ape2 pun pokok pangkal aty aku.. insyaallah aku akn betdung jgk.. smpai ble aku nak mcm ney kan.. aku msty jgk bertdng.. ngok org brtdng cntik je.. tp aku sesuai ke bertdng?? mcm x je kn. kang org ckp aku cina masuk islam lak.. hahah.. ish aku ney cm xconfident ngan dri aku lak.. hurmm.. cm ne aku nk yakin kan dri aku eak?? aku nak bertudung bia kekal selama-lamanya.. tk nak sekjp2 je.. t org ckp aku ney sje nak mnunjuk2 lak kan.. huh. xnk cm to.. aku ad niat gak,dah bes blja klau aku dpt keje, aku akn bertdung... YA ALLAH TETAP KAN LA IMAN HAMBA MU INI.. doa2kan la aku.. ape2 pun aku tetap akn bertudung jgk 1 ary nnty,.... INSYAALLAH.. .

NIE PIC AKU TRY2 PKAI TUDUNG.. HEHE... XCANTIK KOT..



BURUK2... HAHAHAHAH.....


saya suka tengok kawan saya bertudung cantik sangat2... ngok pic ney.... 
ney shahsa... kawan aku dekat segi kolej damansara....


cantik kan die pkai tudung... ad lagi... jap2...


ney adoi ayob.. she my bff dari sek teknik... dulu die pun xbrtudng gak... tp skunk kekal bertdng... 
jap2 ad agy....


mereka ney mmg gile bergmbr.. cantikkn....


dyeorg bff jgk....


ana aku dpt curik 1 je pic kau.. sbb kau private kan pic kau,.. hehe.... lawa kan kawan sy ney brtdung.. heheh....


ney wani kawan baik sy jgk.... 
ahhhh semuanya cntik bertudung.. sy je x.. buruk......


pape pun krng idola aku untuk kuatkan aty .. hehehehehe....

Wednesday, 30 March 2011

dah nak hampir....

lama rse nya xupdate blog kan.. heheh.. sbb xde cte la.. sbb to xupdate.. hehehe... diam x diam aku dh nak berhnti keje....wah.. aku ad lgy 3 hari nak berhnti keje... pas ney aku freedom... seronok2.. hehehe...nak pkir belajar pas ney... nk fokus...  then xlme lagy 1.4.2011 aku ngan shrul dah setahun 10 bulan... wah seronok nya.. hehehe... lme nya kteorg bersme.. tp shrul dh nak abis blja.. uhh sedih... nnty xde geng ... hahah.... ad lgy 2bulan kami akn 2 thun.. wow ...... mcm xcye bole lme mcm ney skali... hehe... anniversary yg kedua ney, aku nak smbut la.. yg mse first to xsmbt lngnsng kot... huhu... mkin ary mkin syg... mkin rndu ble berjauhan... mkin cmbru to, dah mmg.. hehe... bu syg syh.. bu xnk ilang ayh.. hehe.. alamak terjiwng sudah.... heheh.. skali skala xpe kot... 

ney la saya ayien jamil... muka bahagia skunk ney.. hehe.. bdn pun dh mkin naek jgk. hehehe...

Monday, 21 March 2011

happy bufday sayang 19.3.2011..

happy bufday sayang.. may allah bless u.. sorry org kena kan awk.. tp seronok.. nk twu gak awk syg org ke x.. heheh.. dh lmex ngok awk ngs.. hahha.. tp mcm pdn mke la kan.. spe srh  crik psl?? kan dh kena.. haha.. pape pun sory ye... heheh. xde niat nak wat awk ngs.. hehe.. thnx to amal, ieda, mok, ana yg tukang dajal bufday shrul.. hahah.. pd sabir , faqar n yg len, xpe la krng xpat dtg.. aku fhm... hehehe... 

ney kek dye.. sangat sedap... hehe.. tp ana kata tawar.. hahah... aku rsa tepi2 dye je.. hehe...

bufday boy baru pas ngs potong kek.. heheh.. sorry syg...


aku dapat bgi dye kasut nike je... actly dye nak ksut N tp bajet xckup la yunk.. so ney je org mmpu.. next time ble awk dh keje, awk belikn 2 pasang skali ea... heheheh... ala bru 280 je... hahahahah...
HAPPY BUFDAY BUDAK KECIK YG XBESAR2.. sygggg awkkkkkkk....

Thursday, 17 March 2011

sangat seronok...

rsenya mcm cepat je nak abis bulan 3 ney kan.. wah seronok nya.... sbb aku dah nak brhnti keje.. wahhh.. lepas seksa aku pas ney.. n pas ney just fokus kart pelajarn aku jela... hehe.. bufday dye 19.3.2011 ney.. ckgu ngan mkcik akn disatukan pd sabtu ney jugak.. kwan2 aku rmai nak kwin dh.. heheh... sgt seronok... aku nak blek jb.. nak jpe mak ngan abah... rndu mak ngan abah... rndu mskn mak... mak abah, tnggu adik blek... xsbr nak peluk mak ngan abah... hampir 2 month , kte xjpe... xpe... adik ad lgy 14 ary, nak abis kn keje kart sni. pasney adik, dh bole blek jb.. jpe mak ngan abah... hehehe.. tp aku xsbr menanti sabtu ney...

Wednesday, 16 March 2011

bosan..........

wah bosan gile... sue xdtg ke?? hurm dah kol 12 ney.. npe dye xdtg?? huhu.. dye sakit ke?? xgthu aku pun?? huh.. ya allah minx2 la dye dtg esk.. tp mcm mne aku nak twu dye dtg ke x esk?? aduhai esk aku nak g kolej.. ad meeting group... ayoo.. mcm mne ney.. huhu.. sue dtg la... aku bosan ney... srng2... esk aku nak kena cty.. aduhai............ sue dtg la.... pliss2... huhu....

kawan baru sy

suriati.... dia kawan baru aku.. kawan 1 tmpt keje... dye baik.. org dye kecik2 je... hehe... dye dari sabah... dye mngantikn tmpt wani selepas si tegak to berhnti tnpa notis... bongek btl bdk to.. huhu.. dye bek.. dye sme umo ngan aku.. aku selesa berkwn ngan dye.. dye dh nak tunang 1.5 ney.. heheh... semoga jodoh dye ngan bf dye pnjng, hingga akhir hayat... walaupun dye krus, tp dye kuat mkn.. hahaha.... tp dye xgmk2.. hahahaha.. xksh la.. aku harap dye xmcm wany ngan wawa dah la.. hurm.. dye xpnh kesah pun aku mek cty .. sbb dye fhm aku blja lgy.. nak ngok gmbr dye x?????
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


ini tentang diri ku

hye...
aku baru kart blog ney..
nama aku ayien... 
umo aku 20 thn..
aku dilahirkn di ngri smbilan..
tp dibesarkn johor bahru..
dan semsty anda smua twu dimnekah sy menetap...
jdi xperlu aku taip bnyk kali......
nak aku mrh tnya la lgy.... 
hahahahahhaaha.......
aku msh blja...
kart mne eak aku blaja?? 
haaa....
aku blaja kart saito kolej..
pelik x nme kolej aku??
pelik xpelik sgt la kan..

jnji aku yg blja..
bukan krng... hahaha
mengambil jurusan multimedia design...
ssh x??
bg aku.......
mmmgggggg susah la der... mcm nak pecah pale otak aku buat assgment..
hahahahah..... tp ape bole buat....
silap aku.......
dan tersgt la padan muka .........
hahahahhaha.....
weeee........ 
aku sudah di taken
agk2.. siapakh mmt to.. jeng2.. 
dye adalah............................
.
.
.
.
.
.
.
sahrul akmal bin halipi.
aku sudah bersama dengn nya hampir 1 tahun 9 bulan..
1.4.2011 ckup 1 thun 10 bulan kteowg bersme..
aku syg dye.. 
kami penah ptus then couple blek..
aku syg dye sgt2.. 
kami blja kolej yg sme..
so korang ad mslh ke??/
aku teramat lah grng....
hahahahha....
aku akan jd singa betina jika, aku mula marah kan si jejaka ini...
hahahahahahhhahaha....
so klau aku singa betina, kau ad mslh ngan aku ke??? 
hahahahahhaah.....




ini la kekasih aty sy... sahrul akmal bin halipi.. syg dye sgt2... love u ayh.. muaahhh..