Thursday, 31 March 2011

saya rasa macam nak bertudung ...

hye smua... 
aku rse kan mcm dah smpai seru nak brtdng taw.. ntah kenapa la.. tp seru to mungkin lme mngkin dkt kot.. rse nak sgt bertdng.. tp sehrusnya umo aku dah 12 thun aku pttnya dah mula bertdng.. tp dh umo 20 bru nak trpkir kn.. mak aku selalu bebel.. dh besar2 xpkai tdng.. sepupu aku yg kecik2 smua dh bertdng.. aku je x agy.. huhu.. tp aku ney mcm xbole taw, nnty ngok kwn aku xkai tdng aku mula la rse cm xnk kai.. tp ape2 pun pokok pangkal aty aku.. insyaallah aku akn betdung jgk.. smpai ble aku nak mcm ney kan.. aku msty jgk bertdng.. ngok org brtdng cntik je.. tp aku sesuai ke bertdng?? mcm x je kn. kang org ckp aku cina masuk islam lak.. hahah.. ish aku ney cm xconfident ngan dri aku lak.. hurmm.. cm ne aku nk yakin kan dri aku eak?? aku nak bertudung bia kekal selama-lamanya.. tk nak sekjp2 je.. t org ckp aku ney sje nak mnunjuk2 lak kan.. huh. xnk cm to.. aku ad niat gak,dah bes blja klau aku dpt keje, aku akn bertdung... YA ALLAH TETAP KAN LA IMAN HAMBA MU INI.. doa2kan la aku.. ape2 pun aku tetap akn bertudung jgk 1 ary nnty,.... INSYAALLAH.. .

NIE PIC AKU TRY2 PKAI TUDUNG.. HEHE... XCANTIK KOT..



BURUK2... HAHAHAHAH.....


saya suka tengok kawan saya bertudung cantik sangat2... ngok pic ney.... 
ney shahsa... kawan aku dekat segi kolej damansara....


cantik kan die pkai tudung... ad lagi... jap2...


ney adoi ayob.. she my bff dari sek teknik... dulu die pun xbrtudng gak... tp skunk kekal bertdng... 
jap2 ad agy....


mereka ney mmg gile bergmbr.. cantikkn....


dyeorg bff jgk....


ana aku dpt curik 1 je pic kau.. sbb kau private kan pic kau,.. hehe.... lawa kan kawan sy ney brtdung.. heheh....


ney wani kawan baik sy jgk.... 
ahhhh semuanya cntik bertudung.. sy je x.. buruk......


pape pun krng idola aku untuk kuatkan aty .. hehehehehe....

Wednesday, 30 March 2011

dah nak hampir....

lama rse nya xupdate blog kan.. heheh.. sbb xde cte la.. sbb to xupdate.. hehehe... diam x diam aku dh nak berhnti keje....wah.. aku ad lgy 3 hari nak berhnti keje... pas ney aku freedom... seronok2.. hehehe...nak pkir belajar pas ney... nk fokus...  then xlme lagy 1.4.2011 aku ngan shrul dah setahun 10 bulan... wah seronok nya.. hehehe... lme nya kteorg bersme.. tp shrul dh nak abis blja.. uhh sedih... nnty xde geng ... hahah.... ad lgy 2bulan kami akn 2 thun.. wow ...... mcm xcye bole lme mcm ney skali... hehe... anniversary yg kedua ney, aku nak smbut la.. yg mse first to xsmbt lngnsng kot... huhu... mkin ary mkin syg... mkin rndu ble berjauhan... mkin cmbru to, dah mmg.. hehe... bu syg syh.. bu xnk ilang ayh.. hehe.. alamak terjiwng sudah.... heheh.. skali skala xpe kot... 

ney la saya ayien jamil... muka bahagia skunk ney.. hehe.. bdn pun dh mkin naek jgk. hehehe...

Monday, 21 March 2011

happy bufday sayang 19.3.2011..

happy bufday sayang.. may allah bless u.. sorry org kena kan awk.. tp seronok.. nk twu gak awk syg org ke x.. heheh.. dh lmex ngok awk ngs.. hahha.. tp mcm pdn mke la kan.. spe srh  crik psl?? kan dh kena.. haha.. pape pun sory ye... heheh. xde niat nak wat awk ngs.. hehe.. thnx to amal, ieda, mok, ana yg tukang dajal bufday shrul.. hahah.. pd sabir , faqar n yg len, xpe la krng xpat dtg.. aku fhm... hehehe... 

ney kek dye.. sangat sedap... hehe.. tp ana kata tawar.. hahah... aku rsa tepi2 dye je.. hehe...

bufday boy baru pas ngs potong kek.. heheh.. sorry syg...


aku dapat bgi dye kasut nike je... actly dye nak ksut N tp bajet xckup la yunk.. so ney je org mmpu.. next time ble awk dh keje, awk belikn 2 pasang skali ea... heheheh... ala bru 280 je... hahahahah...
HAPPY BUFDAY BUDAK KECIK YG XBESAR2.. sygggg awkkkkkkk....

Thursday, 17 March 2011

sangat seronok...

rsenya mcm cepat je nak abis bulan 3 ney kan.. wah seronok nya.... sbb aku dah nak brhnti keje.. wahhh.. lepas seksa aku pas ney.. n pas ney just fokus kart pelajarn aku jela... hehe.. bufday dye 19.3.2011 ney.. ckgu ngan mkcik akn disatukan pd sabtu ney jugak.. kwan2 aku rmai nak kwin dh.. heheh... sgt seronok... aku nak blek jb.. nak jpe mak ngan abah... rndu mak ngan abah... rndu mskn mak... mak abah, tnggu adik blek... xsbr nak peluk mak ngan abah... hampir 2 month , kte xjpe... xpe... adik ad lgy 14 ary, nak abis kn keje kart sni. pasney adik, dh bole blek jb.. jpe mak ngan abah... hehehe.. tp aku xsbr menanti sabtu ney...

Wednesday, 16 March 2011

bosan..........

wah bosan gile... sue xdtg ke?? hurm dah kol 12 ney.. npe dye xdtg?? huhu.. dye sakit ke?? xgthu aku pun?? huh.. ya allah minx2 la dye dtg esk.. tp mcm mne aku nak twu dye dtg ke x esk?? aduhai esk aku nak g kolej.. ad meeting group... ayoo.. mcm mne ney.. huhu.. sue dtg la... aku bosan ney... srng2... esk aku nak kena cty.. aduhai............ sue dtg la.... pliss2... huhu....

kawan baru sy

suriati.... dia kawan baru aku.. kawan 1 tmpt keje... dye baik.. org dye kecik2 je... hehe... dye dari sabah... dye mngantikn tmpt wani selepas si tegak to berhnti tnpa notis... bongek btl bdk to.. huhu.. dye bek.. dye sme umo ngan aku.. aku selesa berkwn ngan dye.. dye dh nak tunang 1.5 ney.. heheh... semoga jodoh dye ngan bf dye pnjng, hingga akhir hayat... walaupun dye krus, tp dye kuat mkn.. hahaha.... tp dye xgmk2.. hahahaha.. xksh la.. aku harap dye xmcm wany ngan wawa dah la.. hurm.. dye xpnh kesah pun aku mek cty .. sbb dye fhm aku blja lgy.. nak ngok gmbr dye x?????
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


ini tentang diri ku

hye...
aku baru kart blog ney..
nama aku ayien... 
umo aku 20 thn..
aku dilahirkn di ngri smbilan..
tp dibesarkn johor bahru..
dan semsty anda smua twu dimnekah sy menetap...
jdi xperlu aku taip bnyk kali......
nak aku mrh tnya la lgy.... 
hahahahahhaaha.......
aku msh blja...
kart mne eak aku blaja?? 
haaa....
aku blaja kart saito kolej..
pelik x nme kolej aku??
pelik xpelik sgt la kan..

jnji aku yg blja..
bukan krng... hahaha
mengambil jurusan multimedia design...
ssh x??
bg aku.......
mmmgggggg susah la der... mcm nak pecah pale otak aku buat assgment..
hahahahah..... tp ape bole buat....
silap aku.......
dan tersgt la padan muka .........
hahahahhaha.....
weeee........ 
aku sudah di taken
agk2.. siapakh mmt to.. jeng2.. 
dye adalah............................
.
.
.
.
.
.
.
sahrul akmal bin halipi.
aku sudah bersama dengn nya hampir 1 tahun 9 bulan..
1.4.2011 ckup 1 thun 10 bulan kteowg bersme..
aku syg dye.. 
kami penah ptus then couple blek..
aku syg dye sgt2.. 
kami blja kolej yg sme..
so korang ad mslh ke??/
aku teramat lah grng....
hahahahha....
aku akan jd singa betina jika, aku mula marah kan si jejaka ini...
hahahahahahhhahaha....
so klau aku singa betina, kau ad mslh ngan aku ke??? 
hahahahahhaah.....




ini la kekasih aty sy... sahrul akmal bin halipi.. syg dye sgt2... love u ayh.. muaahhh..