Wednesday, 16 March 2011

ini tentang diri ku

hye...
aku baru kart blog ney..
nama aku ayien... 
umo aku 20 thn..
aku dilahirkn di ngri smbilan..
tp dibesarkn johor bahru..
dan semsty anda smua twu dimnekah sy menetap...
jdi xperlu aku taip bnyk kali......
nak aku mrh tnya la lgy.... 
hahahahahhaaha.......
aku msh blja...
kart mne eak aku blaja?? 
haaa....
aku blaja kart saito kolej..
pelik x nme kolej aku??
pelik xpelik sgt la kan..

jnji aku yg blja..
bukan krng... hahaha
mengambil jurusan multimedia design...
ssh x??
bg aku.......
mmmgggggg susah la der... mcm nak pecah pale otak aku buat assgment..
hahahahah..... tp ape bole buat....
silap aku.......
dan tersgt la padan muka .........
hahahahhaha.....
weeee........ 
aku sudah di taken
agk2.. siapakh mmt to.. jeng2.. 
dye adalah............................
.
.
.
.
.
.
.
sahrul akmal bin halipi.
aku sudah bersama dengn nya hampir 1 tahun 9 bulan..
1.4.2011 ckup 1 thun 10 bulan kteowg bersme..
aku syg dye.. 
kami penah ptus then couple blek..
aku syg dye sgt2.. 
kami blja kolej yg sme..
so korang ad mslh ke??/
aku teramat lah grng....
hahahahha....
aku akan jd singa betina jika, aku mula marah kan si jejaka ini...
hahahahahahhhahaha....
so klau aku singa betina, kau ad mslh ngan aku ke??? 
hahahahahhaah.....




ini la kekasih aty sy... sahrul akmal bin halipi.. syg dye sgt2... love u ayh.. muaahhh..

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. tq ana... hehe... insyaallah aku control mrh aku ney...

    ReplyDelete