Thursday, 31 March 2011

saya rasa macam nak bertudung ...

hye smua... 
aku rse kan mcm dah smpai seru nak brtdng taw.. ntah kenapa la.. tp seru to mungkin lme mngkin dkt kot.. rse nak sgt bertdng.. tp sehrusnya umo aku dah 12 thun aku pttnya dah mula bertdng.. tp dh umo 20 bru nak trpkir kn.. mak aku selalu bebel.. dh besar2 xpkai tdng.. sepupu aku yg kecik2 smua dh bertdng.. aku je x agy.. huhu.. tp aku ney mcm xbole taw, nnty ngok kwn aku xkai tdng aku mula la rse cm xnk kai.. tp ape2 pun pokok pangkal aty aku.. insyaallah aku akn betdung jgk.. smpai ble aku nak mcm ney kan.. aku msty jgk bertdng.. ngok org brtdng cntik je.. tp aku sesuai ke bertdng?? mcm x je kn. kang org ckp aku cina masuk islam lak.. hahah.. ish aku ney cm xconfident ngan dri aku lak.. hurmm.. cm ne aku nk yakin kan dri aku eak?? aku nak bertudung bia kekal selama-lamanya.. tk nak sekjp2 je.. t org ckp aku ney sje nak mnunjuk2 lak kan.. huh. xnk cm to.. aku ad niat gak,dah bes blja klau aku dpt keje, aku akn bertdung... YA ALLAH TETAP KAN LA IMAN HAMBA MU INI.. doa2kan la aku.. ape2 pun aku tetap akn bertudung jgk 1 ary nnty,.... INSYAALLAH.. .

NIE PIC AKU TRY2 PKAI TUDUNG.. HEHE... XCANTIK KOT..



BURUK2... HAHAHAHAH.....


saya suka tengok kawan saya bertudung cantik sangat2... ngok pic ney.... 
ney shahsa... kawan aku dekat segi kolej damansara....


cantik kan die pkai tudung... ad lagi... jap2...


ney adoi ayob.. she my bff dari sek teknik... dulu die pun xbrtudng gak... tp skunk kekal bertdng... 
jap2 ad agy....


mereka ney mmg gile bergmbr.. cantikkn....


dyeorg bff jgk....


ana aku dpt curik 1 je pic kau.. sbb kau private kan pic kau,.. hehe.... lawa kan kawan sy ney brtdung.. heheh....


ney wani kawan baik sy jgk.... 
ahhhh semuanya cntik bertudung.. sy je x.. buruk......


pape pun krng idola aku untuk kuatkan aty .. hehehehehe....

4 comments:

  1. hope ko leh pkai tdg selamanya... cntk pe ko pkai.... dulik kan pe owg nk ckp... aslkan ko selesa ngn gaya ko..... aq rse ko cntk kot brtdg... aq leh ajakan.... hihi... prmote lak.... hope sgt ko pkai tdg..... nak ko berubah.... aq akn tggu... :)

    ReplyDelete
  2. insyaallah... aku nak pkai tdung tp bagi aku mse untk aku pkai, n kekal kan selamanya.. huhu.... doakan la ye aku berubah..

    ReplyDelete
  3. berhijab tu sggh manis & suci,sy jg nk tampil spnuhnya nt......

    ReplyDelete
  4. berhijab tu sggh manis & suci,sy jg nk tampil spnuhnya nt......

    ReplyDelete